Google Ads uitbesteden?
Neem contact met ons op
Google Ads campagnes
Adverteren op Google heeft vele mogelijkheden. Daarnaast kunnen we alles heel goed meten om zo de resultaten de goede kant op te sturen.
Zoekadvertenties
Met tekstadvertenties verschijn je bovenaan in de Google zoekresultaten wanneer mensen zoeken op de woorden die voor jou relevant zijn. Je betaalt per klik. Met een goede optimalisatie van de campagne halen we zoveel mogelijk waardevolle kliks binnen.
Google Shopping
Heb je een webshop maar maak je nog geen gebruik van Google Shopping? Gemiste kans!
Bij veel van onze klanten komt ongeveer de helft van alle online omzet via Google Shopping. Het opzetten ervan is vrij eenvoudig en het managen ervan is nog eenvoudiger. Het enige wat je nodig hebt is een productfeed.
Display ads
Trek de aandacht met mooie banners terwijl mensen online browsen op diverse websites, op YouTube of terwijl ze apps gebruiken. Met een display campagne heb je een groot bereik. Ideaal voor naamsbekendheid. Of zet het in als remarketing om eerder bekeken producten nog eens te laten zien.
Video campagnes
Heb je goed videomateriaal? Vergroot dan je bereik door te adverteren op YouTube. Hier zijn verschillende mogelijkheden voor, afhankelijk van je budget, doelstellingen en de video’s die je hebt. Denk aan het afspelen van een reclameboodschap voor of tijdens YouTube video’s. Wij adviseren je graag.
Performance Max
Performance Max is het laatste nieuwe campagnetype van Google. Met deze ‘slimme’ campagne worden zoek-, shopping-, display- en videocampagnes automatisch gecombineerd. Gebaseerd op jouw doelen en heel veel data worden advertenties op de juiste plek en het juiste moment vertoond om het maximale uit je budget te halen.
Voor wie is adverteren op Google geschikt?
Iedereen kan starten met Google Ads (een paar jaar geleden heette dit trouwens nog AdWords). Google zelf kan je hierbij helpen en biedt zelfs gratis kliktegoed (tot wel € 150,-) voor nieuwe accounts. Maar wil je écht resultaat halen met Ads, dan komt er meer bij kijken.
Om een campagne echt goed te kunnen optimaliseren moet je in ieder geval rekening houden met het volgende:
- Minimaal benodigd klikbudget van € 600,- per maand.
- Minimale looptijd van 6 maanden.
- Het meten van conversies (aankopen, aanvragen) moet mogelijk zijn.
Daarnaast is het belangrijk om ongeveer aan te kunnen geven wat een conversie je gemiddeld oplevert en hoeveel één conversie dus mag kosten wil de campagne rendabel zijn. Als SEA specialist helpen wij je graag dit in kaart te brengen en hier concrete doelstellingen aan te koppelen.
Al jaren tevreden over dit bedrijf. Fijne mensen met verstand van zaken.
Gratis Google Ads check
Heb je een Google Ads campagne lopen en wil je weten of deze goed is opgezet? Of wil je weten of er meer uit te halen valt? Vraag dan gratis en vrijblijvend een Ads-check aan. Wij controleren je account dan op enkele belangrijke punten en vertellen je direct wat de knelpunten zijn.
Google Ads uitbesteden?
We vinden het leuk om samen alles uit je campagnes te halen.